dimarts, 2 d’octubre del 2012

Hàbits d'ergonomia amb l'ordinador

Els hàbits ergonòmics són molt importants quan s'utiliza un ordinador durant molt de temps. Avui tractarem aquest tema a classe i en fareu un petit treball de recerca. Feu aquesta enquesta per veure si vosaltres teniu uns bons hàbits posturals quan esteu a l'ordinador. Quan l'acabeu, compartiu el vostre resultat amb la resta del grup escribint un comentari.  

                             ENQUESTA                            

                           
                                                                                     

15 comentaris:

  1. Sandra2.10.12

    Segons l'enquesta, els meus hàbits ergonòmics son óptims, tot i que he de millorar alguns aspectes de la pantalla, ja que a vegades hi ha reflexes.

    ResponElimina
  2. Antonia Luque2.10.12


    Deberian de cambiar las sillas, y poner reposapies, para poder seguir los habitos saludables de ergonomia

    ResponElimina
  3. Mari-Carmen Golbano10.10.12

    Me aconsejan comprarme un reposapies.

    ResponElimina
    Respostes
    1. Sandra11.10.12

      No cal comprar res! Això ho soluciones amb una guia de telèfon gruixuda sota els peus! :)

      Elimina
  4. Jesús sancho10.10.12

    Em comenten que he de regular la cadira i he de posar la vista a l´alçada de l´ordinador.

    ResponElimina
  5. Tengo que mejorar la luz el asiento y el reposa pies

    ResponElimina
  6. luis Jesus24.10.12


    No se necesita comprar nada solamenta recuperar los que la Generalitat
    desecha y asi aprenderiamos mejor, y no estariamos cambiando de ordenador.

    ResponElimina
  7. Miriam Rossio24.10.12


    Me aconsejaron un reposa pies, una silla regulable y una mesa que sea como para el ordenador y si en la generalidad tendrían todas estas cosas y que ya no lo usen seria bueno que nos lo donaran para darle uso los alumnos de la escola.

    ResponElimina
  8. Roberto Ayene24.10.12

    Pienso que tengo que mejorar la luz el
    asiento el reposo delos pies la espalda
    y utilizar bien los antebrazos

    ResponElimina
  9. Desde que hago suplencias de recepción en una residencia de ancianos, me he acostumbrado a manejar el ordenador y tener buenas posturas ante él.

    ResponElimina
    Respostes
    1. Sandra3.11.12

      Me alegro mucho! Fenomenal! :)

      Elimina
  10. Patro6.11.12

    Yo, lo hago tod mal, porque llevo el ordenador acuestas y me pongo donde puedo y en ratos sueltos, pero me supero!!!!

    ResponElimina
    Respostes
    1. Sandra6.11.12

      jajaja No sabía que te gustaba tanto el ordenador Patro!:)

      Elimina
  11. Isabel6.11.12

    yo se que no hago nada bien frente al hordenador.

    ResponElimina
    Respostes
    1. Sandra6.11.12

      Hola Isabel!
      No seas negativa, que sí que haces muchas cosas bien sin darte cuenta! Los trabajos de clase por ejemplo!

      Elimina